יום ג', ד’ בחשון תשע”ח

מדפסות תלת מימד - מפגש ייחודי ומרתק המשלב טכנולוגיה, אמנות, עיצוב, נתינה לקהילה ואחריות. החדשנות הטכנולוגית מאפשרת לשלב טכנולוגיה לצד יצירתיות, ערכים וחינוך ומפתחת לומד עצמאי המתאים את עצמו לעידן החדש. שילוב טאבלטים מבוססי windows - התלמידים מתנסים בלמידה ניידת, שיתופית, יצירתית וחקרנית תוך צריכת מידע מותאם אישית לכל תלמיד. יזמים צעירים - פיתוח חשיבה יצירתית, עיצובית ויצרנית. מיועד לכיתות ד-ו. העבודה בתכנית זו הינה צוותי, בגישת ה- PBL לחקר וגיבוש התהליך כולו באמצעות פתרון בעיות והתאמת המוצר לצרכי הקהילה. פיתוח אפליקציות - פיתוח אפליקציה משלב הרעיון ועד לאפליקציה, לימוד בסביבות שונות המתאימות לכך. מיועד לכיתות ד-ו. מפתחים צעירים, פיתוח משחקים לימודיים: מיועדת לתלמידי כיתות ד'- ו'. המשחקים נבנים בעזרת תוכנות חינמיות ייעודיות לבניית משחקים כמו: scratch, kodu או בעזרת שימוש מתקדם בכלי ה- office. בסוף כל שנה נערכת תחרות טורניר שבה מיוצגים משחקים נבחרים מכל בית ספר מולטימדיה: מטרת תכנית זו הינה לתת לילדים ידע מושגי ומיומנויות טכנולוגיות, צעדים ראשונים ובסיסים בעולם המדיה והגרפיקה המתוקשבת. התוצרים הנבחרים מוצגים במוזיאון וירטואלי. כותבים בשי"ח: כותבים בשיתופיות, ביצירתיות ובחקרנות. שתי יחידות לימוד עצמאיות, המתמקדות בתהליך כתיבה מתוקשבת: עיתונאי צעיר – יצירת עיתון מקוון (כיתתי / שכבתי/ בית ספרי) ובלוגים– שיתופיים (כיתתיים) או אישיים. מוסיקנט: תכנית חדשנית בנושא המוסיקה הכוללת חקר, האזנה ועריכת פס קול. תכנית לגיל הרך: הכשרת גננות וילדים לעבודה ולמידה בסביבת המחשב. חינוך לשוני לכיתות א-ב: מאגר של מערכי שיעור אפשריים בתחום הלשוני בשילוב המחשב. חקר מידעני לכיתות ג-ו: נושאי חקר מגוונים עם מיקוד בסטנדרטים מידעניים ונטיקה.